امنیت سفر با اوبن

اردیبهشت 6, 1401

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
امنیت سفر در اوبن

یکی از دغدغه اصلی مگا اپلیکیشن اوبن تامین امنیت سفر کاربران است، از این رو همه تلاش خود را کرده است تا با راه‌اندازی بخش‌ها و ساز و کارهای مختلف در اپلیکیشن، شرایط لازم را برای کاربران خود فراهم کند تا آنها بتوانند در هر زمان بسته به شرایط و موقعیت موجود از هر بخش مورد نظر به راحتی استفاده کنند و سفری ایمن را با اوبن تجربه کنند. از اولین اقداماتی که اوبن در این خصوص انجام داده است پشتیبانی ۲۴ ساعته است و همکاران ما به صورت شبانه روزی در بخش پشتیبانی اپلیکیشن اوبن آماده پاسخگویی به شما کاربران عزیز هستند ( در مطلب پشتیبانی با اوبن توضیحات کامل داده شده است.) در ادامه مطلب قصد داریم تا بخش‌های مختلف مگا اپلیکیشن اوبن را جهت تامین امنیت سفر به شما عزیزان معرفی کنیم با ما همراه باشید.

تطبیق مشخصات خودرو در اوبن

اولین اقدام جهت تامین امنیت سفر تطبیق خودرویی است که پس از ثبت درخواست در مبدا مشخص شده، حاضر می‌شود. در این بخش کاربر مسافر می‌تواند از طریق اطلاعات کاربر راننده که در اپلیکیشن ثبت شده است از قبیل عکس راننده، پلاک ماشین و رنگ ماشین را کنترل کرده و با اطمینان سوار خودرو شود (کاربران عزیز توجه داشته باشید که در صورت عدم تطابق مشخصات راننده ارسالی می‌توانید با پشتیبانی اون تماس حاصل کنید تا با ثبت گزارش پیگیری‌های لازم از سمت اوبن انجام شود.)

تایید صلاحیت و اهراز حویت کاربر راننده

همه کاربران راننده قبل از ثبت نام در سامانه تاکسی اینترنتی اوبن، تایید صلاحیت شده و تمامی سوابق آنها بررسی می‌شود علاوه بر آن، اوبن با دریافت مدارک کامل و بررسی دقیق و پیگیری با چندین منبع مختلف حقوقی تمام سوابق کیفری متقاضی را بررسی می‌کند و در صورت داشتن هر گونه سوء پیشینه در مراجع قضایی درخواست کاربر راننده برای عضویت در ناوگان رانندگان رد خواهد شد.

تماس با پشتیبانی در سفر با اوبن

همانطور که در مطلب پشتیبانی توضیح داده‌ایم کارشناسان متخصص تیم پشتیبانی اوبن به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران عزیز هستند. این تیم جهت ارائه بهتر خدمات و پاسخگویی سریع بخش پشتیبانی تلفنی به بخش‌های مختلف تقسیم شده است و هر یک از تیم‌ها به صورت تخصصی برای یک موضوعی خاص آماده پیگیری مشکلات و پاسخگویی سریع به شما عزیزان می‌باشند. همچنین لازم به ذکر است که همکاران ما در این تیم در طول سفر با کاربران عزیز همراه هستند و با بررسی لحظه‌ای مسیر حرکت در صورت بروز هر گونه مشکل از قبیل خارج شدن از مسیر مقصد و… سریعا پیگیری‌های لازم را از طرف کاربر راننده و مسافر انجام می‌دهند.

اشتراک سفر با دوستان در اپلیکیشن

کاربران مسافر می‌توانند جهت آسودگی خاطر در هنگام استفاده از مگا اپلیکیشن اوبن به خصوص در زمان‌های خارج  از ساعات معمول روز و یا سفر‌های طولانی مدت مانند سفر‌های بین شهری، از طریق بخش “امنیت سفر اوبن” موقعیت مکانی خود را با افراد دیگر مانند والدین، دوستان و یا افراد مورداعتماد خود به اشتراک بگذارند. در این بخش پس از ثبت اشتراک موقعیت مکانی با فرد مورد نظر همه اطلاعات سفر از قبیل مبدا و مقصد، نوع و پلاک خودرو، عکس راننده و همچنین موقعیت لحظه‌ای خودروی در حال حرکت را در دسترس داشته باشند و تا آخر سفر از طریق آن همراه شما باشند.

چت آنلاین با اوبن

بخش “چت آنلاین” سریع‌ترین روش برقراری ارتباط با پشتیبانی‌ می‌باشد و کاربران عزیز می‌توانند در هنگامی که امکان برقراری تماس تلفنی را ندارند به صورت آنلاین با کارشناسان بخش پشتیبانی اوبن در ارتباط باشند و از این طریق هرگونه سوال و مشکل را با همکاران ما در این بخش در میان بگذارند تا در اسرع وقت مشکل اعلام شده از طرف کاربر مسافر و یا راننده، بررسی شده و پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام شود. ( این بخش به زودی به اپلیکیشن اوبن افزوده خواهد شد).

عدم دسترسی به شماره تلفن کاربر

اوبن با داشتن شماره تماس واسط میان کاربران در بخش تاکسی، این امکان را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند با اعمال گزینه عدم دسترسی شماره و پنهان کردن شماره شخصی تلفن همراه خود در بخش اطلاعات فردی، تنها از طریق شماره واسط تعیین شده در اپلیکیشن با کاربر راننده و یا مسافر تماس حاصل فرمایند. (جهت دانلود اپلیکیشن اوبن و استفاده از آن از طریق این لینک می‌توانید آن را دریافت کنید.)

پیگیری گزارشات ثبت شده

پس از اتمام سفر کاربر مسافر می‌تواند در صورت داشتن هرگونه نظر و یا انتقاد، در نظر سنجی اوبن شرکت کرده و با انتخاب گزینه مناسب در رابطه با رضایت و یا عدم رضایت خود از سفر انجام شده نظر و انتقاد خود را ثبت کنید تا در بهبود هر چه سریعتر سفر‌ها نقش موثری داشته باشید همچنین در صورت نیاز می‌توانید توضیحات کامل‌تری را ثبت نماید تا پیگیری‌های لازم در این خصوص از طرف تیم پشتیبانی انجام شود. (توجه داشته باشید که همه نظرات ثبت شده از طرف مسافر به طور کامل بررسی می‌شود و طبق آن تذکرات لازم به کاربر راننده داده می‌شود و در صورت تکرار مجدد مسئله پیگیری شده، آن کاربر راننده به طور کامل از اپلیکیشن اوبن اخراج شده و  حساب کاربری کاربر خاطی غیرفعال شده و امکان فعالیت وی در اوبن ساقط می شود.)

تیم اوبن همواره در تلاش است تا در جهت بهبود حال کاربران و رضایت مشتریان خود، بخش‌های بیشتری را در زمینه امنیت سفر راه‌اندازی کند. شما می‌توانید از طریق وبلاگ سایت اوبن با بخش‌های مختلف مگا اپلیکیشن اوبن آشنا شوید.

۵ ۲ رای ها
امتیازدهی به مقاله
غزاله موسوی فر

غزاله موسوی فر

غزاله موسوی فر هستم کارشناس تولید محتوای متنی سایت اوبن، علاقه‌مند به نویسندگی و ایجاد محتوای جذاب برای شما خوانندگان عزیز

مقالات مرتبط

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها